• Zwroty i reklamacje

ZWROT

Zwrtu można dokonać w ciągu 14 dni od dnia zakupu bez podawabia przyczyny. Produkt musi być w orginalnym opakowaniu i nie nosić śladów używania. Produkt używany nie będzie przyjmowany i zostanie odesłany na koszt klienta. Koszt zwrotu ponosi klient.

REKLAMACJA

                              Uszkodżona przesyłka bez zewnętrznych uszkodżeń pudełka

Jeżeli produkt jest uszkodzony a pudełko nie nosi śladów uszkodżeń proszę przesłać zdjęcie uszkodżeń na adres dekorhome.com.pl@gmail.com. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia. Zazwyczaj trwa to 2-3 dni

                                            Uszkodżenie przesyłki podczas transportu

Jeżeli przesyłka zostanie uszkodżona podczas transportu klient jest zobowiązany otworzyć przesyłke przy kurierze sprawdzić czy jest cała czy nie. W razie uszkodżenia produktu klient jest proszony o spisanie protokołu szkody, który kurier ma przy sobie(prosimy sprawdzić czy kurier wpisał prawdziwe informacje o uszkodzeniu przesylki). Przesłać na adres mailowy dekorhome.com.pl@gmail.com zdjęcie uszkodźeń i protokołu szkody.