-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Zwroty i reklamacje
ZWROT
Zwrtu można dokonać w ciągu 14 dni od dnia zakupu bez podawabia przyczyny. Produkt musi być w orginalnym opakowaniu i nie nosić śladów używania. Produkt używany nie będzie przyjmowany i zostanie odesłany na koszt klienta. Koszt zwrotu ponosi klient.
REKLAMACJA
Uszkodżona przesyłka bez zewnętrznych uszkodżeń pudełka
Jeżeli produkt jest uszkodzony a pudełko nie nosi śladów uszkodżeń proszę przesłać zdjęcie uszkodżeń na adres dekorhome.com.pl@gmail.com. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia. Zazwyczaj trwa to 2-3 dni
Uszkodżenie przesyłki podczas transportu
Jeżeli przesyłka zostanie uszkodżona podczas transportu klient jest zobowiązany otworzyć przesyłke przy kurierze sprawdzić czy jest cała czy nie. W razie uszkodżenia produktu klient jest proszony o spisanie protokołu szkody, który kurier ma przy sobie(prosimy sprawdzić czy kurier wpisał prawdziwe informacje o uszkodzeniu przesylki). Przesłać na adres mailowy dekorhome.com.pl@gmail.com zdjęcie uszkodźeń i protokołu szkody.
ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI
DEKORHOME
PRZEMYSŁOWA 75
05-830 URZUT
511478148
- Sklep zamknięty
Sklep w budowie